Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

7 Αλήθειες...




Μετά από την πρόσκληση της oneiroparmenh(ς) συμμετέχω στο παιχνίδι της.

Λοιπόν 7 αλήθειες για μένα:

1) Κατά βάθος είμαι καλό παιδί αν και τώρα τελευταία έχω χαλάσει...Τις προάλλες βρήκα ένα τσαντάκι γεμάτο χαρτιά και κάρτες πήρα την αστυνομία και το παρέδωσα σε κάτι Ζητάδες. Τώρα αν έφτασε ποτέ στον ιδιοκτήτη ένας Θεός ξέρει...Εγώ μια φορά προσπάθησα.

2) Είμαι Παναθηναϊκός. Έχω και διαρκείας! Παλιά ήμουν πιο φανατικός...

3) Είμαι ψιλοαριστερός...Γενικά ι ιδεολογία μου προς τα εκεί τείνει. Είμαι μικρός, ακόμα ψάχνομαι. Πάντα θα ψάχνομαι...Θέλω να διαβάσω περί αναρχικής ιδεολογίας...Προσδιορίζω τον εαυτό μου ως σοσιαλδημοκράτη.

4) Μου αρέσει να προκαλώ και να ερίζω πολλές φορές...Ε ελάττωμα είναι αυτό...Μάλλον...

5) Με έχουν επηρεάσει 2-3 γυναίκες στην ζωή μου και έχω αλλάξει ολόκληρη την κοσμοθεωρία μου από τα συμπεράσματα που έβγαλα.

6) Αντέγραψα από την Νάνσυ στην Πανελλαδικές στις ΑΟΔΕ. Αλλιώς αντί για 18,5 θα έπαιρνα 12. Νάνσυ σε ευχαριστώ!

7) Λέω ψέματα. Κατά καιρούς πολλά ψέματα. Και αυτό γιατί με την αλήθεια και τον σταυρό στο χέρι δεν πάει κανείς μπροστά. Γιατί η κοινωνία μας είναι ανέραστη...Εδώ όμως λέω αλήθεια...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

a)oloi kaloi eimaste k oloi mas leme psemata,ara to 1 k to 7 den mas lene tpt...
b)kako diko sou, pou eisai vazelaki,alla pisteuo tairiazei perissotero stin idiosigrasia sou, apo kapoia alli omada.
c)to provlima einai oti exeis oneireutei ton eauto sou politiko se proigoumeno keimeno alla akoma psaxnesai politika...Ara thes na gieneis politikos,apla gia na gineis xwris na exeis katastalaxei se ena megalo vathmo toulaxiston stis kentrikes idees sou.prosdiorisou sta sigoura prota kai ta leme...
d)kalo einai na erizeis.k esi eidika to kaneis,isws omos se ipervoliko vathmo orismenes fores.Pantws auto einai kalo gia enan mellontiko politiko mas...
e)apla s euxomai na ginoun 102-103,kai na tin xanallaxeis,na tin xanalaxeis,na tin xanallaxeis....
f)gt re nansu?gt?????


M.C.S.C.

Γιάννης είπε...

Το ότι κάποιος θα διαβάζει το blog μου στις 4.30 το πρωί και θα κάνει και σχόλια δεν το περίμενα...Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω την υπογραφή σου οπότε αν θες μας λες το ονοματάκι σου...
a)Ok...
b)Ξέρεις και για την ιδιοσυγκρασία μου?
c)Το άλλο post στο οποίο μάλλον αναφέρεσαι αν προσέχεις είναι καθαρά χιουμοριστικό. Σε ένα άλλο που μιλάω για την ενασχολισή μου η μη με την πολιτική εκφράζω ξεκάθαρα την θέση μου...Οπότε ψάξε λίγο καλύτερα...Αν θες στην λέω και με σχόλιο(Ελπίζω να ξαναμπείς)
d)Οκ...
e)Ok...
f)Γιατί αν δεν ήταν η Νάνσυ δεν θα είχα και blog...Χα χα...

Περιμένω να μας πεις τι σημαίνει η υπογραφή σου και το ονοματάκι σου...

Ανώνυμος είπε...

to oti diavazei kapoios to blog s 4 misi to prwi simainei oti, eite einai kammenos k den exei ti na kanei, eite to blog sou metra poli...den xero ti isxuei apo ta dio!dialexe...
y.g.:lathos stin ipografi,pano stin viasini mou ekana lathos.I parakato einai i sosti.An to psaxeis kala k deis tin diafora, tha katalaveis...


M.C.T.C

Γιάννης είπε...

Ειλικρινά όσο και να θέλω δεν μπορώ να καταλάβω ποιος είσαι...Υπογραφή με 4 αρχικά? Τι να πω...Εκτός αν το M.C σημαίνει master of ceremonies...Alla kai pali...Loipon tha mou peis i tha me afiseis se agwnia?