Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Παρατηρώντας μια ανέραστη κοινωνία(μέρος 4ο)


Έχω καιρό να ασχοληθώ με την ανέραστη κοινωνία...Τι άλλαξε μορφή; Άλλαξες εσύ; Κάποιοι θα θέσουν τα παραπάνω ερωτήματα και εγώ θα απαντήσω πως όχι. Απλά παρατηρώ...Συνεχίζω να παρατηρώ...Και πειραματίζομαι...Επίσης κάνω πράγματα τα οποία είναι αντίθετα των πιστεύω μου...Απλά για να επιβεβαιώσω της θεωρίες μου...

Έρωτας, έρωτας, έρωτας...Όνειρα, όνειρα, όνειρα...Μπλα, μπλα ,μπλα...Αναλύσεις και κάψιμο εγκεφαλικών κυττάρων. Ποιος βρήκε τον έρωτα και τον έχασε κάποιος άλλος; Που υπάρχει έρωτας; Εγώ ξέρω τον Κώστα με την Γωγώ θα πει ο Πέτρος...Εγώ ξέρω την Αγγελική με τον Γιώργο θα πει η Μαρίνα...Ναι και εγώ ξέρω άλλες 10 περιπτώσεις...Αλλά αυτός δεν είναι έρωτας...Αυτός είναι σε γουστάρω με γουστάρεις...Στην καλύτερη περίπτωση...Έχει ακούσει κανένας τον τελευταίο καιρό να λέει είμαι ερωτευμένος; Μπα....Όλοι λένε σε γουστάρω...Στην καλύτερη μου αρέσεις...Α, και αν πουν είμαι ερωτευμένος είτε το λένε για να βάλουν τρικλοποδιά και να ρίξουν τον άλλο είτε επειδή έχουν καιρό να...
Επίσης υπάρχουν και οι κατά φαντασίαν ερωτευμένοι, υπάρχουν οι ηθοποιοί(ειδικά αυτοί είναι πολυ καλοί, να φανταστείτε ξέρω έναν ηθοποιό που προσποιείται εδώ και ένα εξάμηνο) και διάφοροι άλλοι που επιβεβαιώνουν τις θεωρίες μου...Όλοι εκτός από μια κοπέλα...

Συμβουλή προς το αγόρια και ερώτηση προς τα κορίτσια....
Μην το παλεύετε, απλά πηγαίνετε σε πάρτυ και όλο και κάποια θα ρίξετε...
Εσείς βρε κορίτσια πως γίνεται να το παλεύει κανείς πολύ καιρό μαζί σας , να σας κυνηγάει, να σκαρφίζεται ένα σωρό τεχνάσματα για να σας κάνει να υποκύψετε και στο τέλος εσείς να βρίσκεται τον πρώτο τυχόντα σε ένα πάρτυ; Και το κάνετε και χωρίς να έχετε πιει...

Οπότε τέρμα το κάψιμο, τέρμα οι ανούσιες συζητήσεις του στυλ και τι να κάνω και τις να τις πω και μου είπε και μου έστειλε...Απλά βγείτε...Σε μπαράκια οπουδήποτε...

Και αγόρια μην κομπλάρετε...Πλέον κερνάνε και τα κορίτσια σφηνάκια στα μπαρ...Ξέρω έναν γνωστό μου που του έτυχε...Και δεν ήταν και άσχημη...Κάλη περίπτωση μάλιστα...Αλλά εντάξει μην καταντήσετε εκεί...Εσείς πρώτοι...Στην τελική μπορεί να χαλάσετε και Κανά 100ερω και να φάτε μερικές χυλόπιτες...Μην ανησυχείτε όμως κάποια θα πέσει...

Υπάρχουν εκατομμύρια ήδη γυναικών και μόνο 2 είδη αντρών:
Αυτοί που σκίζουν τα καλσόν και αυτοί που γράφουν τις σημειώσεις...
Εγώ προφανέστατα ανήκω στην κατηγορία που γράφει τις σημειώσεις...Ε Δέσποινα;

Λοιπόν είναι μία κοπέλα που δεν μου επιβεβαιώνει τις θεωρίες...Ξανθιά με ωραία μάτια....Τις αρέσουν λέει τα κακά παιδιά...Αλλά δεν θέλει λέει να την απατάνε...Μα καλή μου πως γίνεται να είναι ο άλλος τσογλαναράς και να μην σε κερατώνει κιόλας; Αν δεν το έκανε δεν θα ήταν κακό παιδί και δεν θα σου άρεσε...Είπαμε άβυσσος η ψυχή των γυναικών...Και ειδικά αυτών που τις παράτησε κάποιος κάποτε...Ο επόμενος και μελλοντικός πρώην πληρώνει τα σπασμένα...

Λοιπόν σκέφτομαι να κάνω το εξής...Να πάω σε να μπαρ και να κεράσω σφηνάκια...Εύκολο! Το βράδυ θα είμαι κομπλέ...Αλλά δεν μου αρέσουν τα εύκολα...Πάμε σε κάτι δύσκολο...Να ρίξει κανένας την Αγγελική...Πως να την ρίξεις αυτήν; Ξανθιά με γαλάζια μάτια...Ούτε ο Jude Law δεν την ρίχνει αυτή...Μήπως αν πιάσεις φίλη την καλύτερη της φίλη; Βοηθάει αυτό! Όσοι το κάνανε πετύχανε...Μήπως να την φτύσεις; Μπα...Μπορεί όμως...

Αν θα μπορούσα να ερωτευτώ την Αγγελική και την Δέσποινα; Ναι..
Αν θα μπορούσα να ερωτευτώ την Δέσποινα και την Αγγελική; Όχι.

Σας μπέρδεψα; Οκ! Πάμε άλλη μία...Το ερώτημα τίθεται ως εξής...Θα μπορούσαν να με ερωτευτούν αυτές; Η απάντηση είναι προφανώς και Ναι. Εμένα όμως μου αρέσουν οι μελαχρινές...

Λοιπόν λέω να γράψω στο Σε είδα...Αλλά να γράψω κάτι κουφό...Π.χ σε είδα στην Ασοεε στο προαύλιο...Αυτή που θα εμφανιστεί αν εμφανιστεί ποτέ καμία θα ψάχνει τον αληθινό έρωτα...Και δεν θα είναι και πολύ όμορφη! Αλλά θα είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση....Θα είναι μια κοπέλα η οποία πιστεύει στον πρίγκηπα, πιστεύει στα παραμύθια...Αλλά εγώ θα της το χαλάσω..Θα της πω hellooo γλυκιά μου ανέραστη κοινωνία you know ? Μπας και την βάλω στον ίσιο δρόμο και αυτήν...


Όπως λέει ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ευτυχώς που δεν χάθηκε ο έρωτας ευτυχώς που υπάρχουν πουτάνες...Και δεν αναφέρομαι μόνο στις κοπέλες στην Φυλής...

Λοιπόν έχω στο μυαλό μου τα εξής:

Καλή κοπέλα
Έξυπνη
Μέτρια όμορφη
Ξεχωριστή
Ερωτεύσιμη
Μοναδική


Και καταλήγω πάντα να καίω εγκεφαλικά κύτταρα για
Κακές κοπέλες
Χαζές
Όμορφες
Συνηθισμένες
Ανέραστες
Κοινες


Τις πταιει; Η Βίκυ! Η οποία μου έχει δώσει, μισό να θυμηθώ.....(7-8) χυλόπιτες...Ποιος άλλος; Εγώ...Τι να κάνω; Να κάτσω στα αυγά μου; Μπα θα στείλω λουλούδια σε μια μικρή ξανθιά...Η να στείλω και στην Βίκυ; Μπα λέω να πάω σε ένα μπαρ...Μπα...Ρε μήπως τελικά η Άννα Ρίζου στην ομώνυμη διαφήμιση του ΟΠΑΠ να ήταν off-side; Το βρήκα ! Θα ερωτευτώ μία που ξέρει τι είναι το off-side…Αλλά μήπως είμαι ήδη ερωτευμένος; Μήπως είμαι 24 ώρες την μέρα, 365 μέρες τον χρόνο; Προφανώς και ναι! Μην βιαστείτε να πείτε ότι εγώ δεν ξέρω τι θέλω...Λοιπόν 365 μέρες είπαμε...Θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια όσες με κάνουν να είμαι ερωτευμένος 365 μέρες το χρόνο...Μου αρέσει αν και πολλές φορές πονάει...Σας ευχαριστώ λοιπόν...Μερικές το ξέρουν, άλλες πάλι όχι...Μερικές το υποψιάζονται...Άλλες νομίζουν ότι είμαι ενώ δεν...Επίσης μετά το ευχαριστώ θα ήθελα να πω ένα μεγάλο συγνώμη σε όσες(πρέπει να είναι πολύ λίγες) απογοήτευσα ή δεν ένιωσα ότι ένιωσαν αυτές για μένα...Θα βρείτε κάποιον καλύτερο από έναν απλό blogger που γράφει θεωρίες...Ελπίζω εγώ να μην αναθεωρήσω μετά και τρέχω και δεν φτάνω...Άρε timing τι μας κάνεις...

Λοιπόν υπάρχει μια ξανθιά μικρή που δεν μου επιβεβαιώνει τις θεωρίες και με έχει νευριάσει...Αλλά που θα πάει κάτι τις επιβεβαιώσω και αυτής...

Πολλοί θα με πουν τρελό...Ότι έχω καεί...Οκ επειδή εγώ έχω καεί πηγαίνετε εσείς σε ένα μπαρ να βρείτε τον έρωτα της ζωής σας ή βάλτε φίλους να σας κάνουν κονέ ή φτιάχτετα μεταξύ σας γιατί δεν πάει άλλο...Λοιπόν. Τώρα είμαι ερωτευμένος και αγαπάω για αυτούς που θέλουν να μάθουν...Βέβαια το αν λέω αλήθεια η ψέματα λίγοι μπορούν να καταλάβουν...Φάσκω και αντιφάσκω;

Δεν ηρεμώ αν δεν γίνει το εξής...Να πέσει μία κοπέλα και να με ερωτευτεί η οποία πιο πριν δεν ήθελε ούτε να με ξέρει...Δεν το έχω καταφέρει ποτέ αυτό...

Μου φαίνεται ότι αυτό το post δεν είναι και πολύ καλό...Δεν μου αρέσει...Τελικά μήπως μου φταίνε τα πάντα; Γιατί δεν ζω απλά; Γιατί επιχειρώ το αδύνατο; Γιατί απλά στα όνειρα μου δεν χωράνε κομπάρσοι αλλά μόνο πρωταγωνιστές...Γιατί τα όνειρα μου δεν είναι νταβατζιλίκι κανενός...Γιατί στα όνειρα μου κάνω ότι γουστάρω...

Λοιπόν μικρή αναγνώστρια, εσύ που θα δεις το pm στο msn μου και χωρίς να μου το πεις θα μπεις να διαβάσεις το blog μου έχω να σου πω κάτι...Σ’ αγαπώ...Θες άλλη μία; Οκ. Ποτέ μου δεν σου είπα αυτές τις λέξεις γιατί είμαι δειλός...Σ΄ αγαπώ...Και ξέρεις κάτι, όσες ανασφάλειες και αν έχεις όσο και να ρωτάς τις φίλες σου, εγώ είμαι εδώ ερωτευμένος μαζί σου...Εδώ που τα πλήκτρα παίρνουν φωτιά στις 2.26 το πρωί(χτες) δηλώνω...Είμαι ερωτευμένος μαζί σου...Για ποια χτυπάει η καμπάνα; Δεν ξέρω...Βρείτε το...Τώρα εσύ αν δεν είσαι; Αν δεν με βλέπεις ερωτικά; Αν τα πράγματα είναι περίεργα; Αν με αγαπάς; Αν είσαι full ερωτευμένη μαζί μου; Πήγαινε σε ένα bar παράγγειλε ένα ποτό και περίμενε...Περίμενε τον πρίγκιπα....Γιατί εγώ έχω να κάνω κάτι...Έχω να ονειρευτώ την επόμενη πρώην και την χτεσινή νυν...Έχω να πάω ένα ταξιδάκι μέχρι τα αστέρια...Έχω να φέρω ένα δώρο σε κάποια...Το γαλάζιο άρχισε να γίνεται το αγαπημένο μου χρώμα...Το ίδιο και το ροζ...Με το μοβ είχα ανέκαθεν καλή σχέση αλλά το ξανθό μπήκε για τα καλά στην ζωή μου...Βέβαια το μαύρο είναι πάντα το χρώμα που με προσδιόριζε...Βέβαια ευτυχώς που δεν είναι μαύρα τα όνειρα μου...

Τι αξία έχει ένα βλέμμα; Τι αξία έχει ένα κείμενο σαν και αυτό; Τι αξία έχει μια ακόμα ερωτική ιστορία;


Η ανέραστη κοινωνία δεν αλλάζει...Είναι εδώ...Δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ ακόμα και την ημέρα που θα λέω σ’ αγαπώ με όλη μου την ψυχή...Γιατί; Γιατί κάπου αλλού, κάποιος θα πονάει, κάποια θα κλαίε...Για να ευδοκιμήσει ένας έρωτας πρέπει να αποτύχει ένας άλλος...Happy end δεν έχουν πλέον ούτε τα παραμύθια...

Άβυσσος η ψυχή των ανθρώπων....Πάω για ύπνο γιατί δεν αντέχω να είμαι ξύπνιος την ώρα που κάποιοι άλλοι θα ψάχνουν τι και πως...Λέω να κάνω την επανάσταση μου...Να γράψω ένα γράμμα ή να πάω και να φωνάξω μπροστά σε 100 άτομα (.....) Σ’ αγαπώ...Μπα...Ας πάω καλύτερα για ύπνο...Το πιο δύσκολο είναι να βρεις μια ατάκα για να πεις αντίο...Άσε που μετά από αυτό το post θα έχω να δώσω εξηγήσεις...Σε πολλούς...Μαύρο φίδι που μ’ έφαγε...Οϊμέ...Είπα πουθενά μέσα στο κείμενο το δεν σε γουστάρω; Έβγαλα πουθενά τον εγωισμό μου ή άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο να αποκαλύπτει τις αδυναμίες του; Χα χα, άμοιροι άνθρωποι τόσοι ώρα ξέρετε ποιος σας μιλάει; Που να ξέρετε και εσείς...Λοιπόν αναγνώστη, αναγνώστρια αυτού του blog, για να βγάλεις άκρη πρέπει να το διαβάσεις άλλη μια φορά τουλάχιστον...Ξέρω, ξέρω πως αν το κανείς θα σου χρωστάω χάρη...Για αυτό σας αγαπάω όλους...Πιο πολύ από τον εαυτό μου...Αλλά αναγνώστη πρόσεχε μήπως σε ερωτευτώ και έχεις πρόβλημα μετά...Και σε δίνω στεγνά μέσα από το blog μου...


Αύριο ξημερώνει μια καινούργια μέρα...Έχω κλάψει μία και μόνο φορά στην ζωή μου...Όταν πέθανε ο παππούς μου...Ο αδερφός του παππού μου του Γιαννη...Η ανέραστη κοινωνία του στέρησε πάρα πολλά και θεωρώ κυρίως τον έρωτα...Αν και εκεί στα βουνά με τα λιγοστά πρόβατα του, την μικρή ξύλίνη φλογέρα του και την διαπεραστική του φωνή έφτιαχνε τραγούδια για εκείνη...Για εκείνη που ποτέ δεν ήρθε...Και καθώς έπεφτε ο ήλιος και έπρεπε να γυρίσει σπίτι έκλεινε για λίγο τα μάτια του και ονειρευόταν...Και έλεγε από μέσα του...Δεν μπορεί θα υπάρχει και για μένα λίγος έρωτας...Και όταν γύρναγε στο φτωχικό του και έπεφτε κουρασμένος στο ντιβάνι του δεν σκεφτόταν τίποτα...Απλά ήλπιζε να ξημερώσει ένα καλύτερο αύριο...Και την επόμενη μέρα καβαλούσε το Λάη ανέβαινε στο βουνό και πριν ο ήλιος αρχίσει να καίει φώναζε με όλη την δύναμη της ψυχής του...Γιατί; Και τότε ο Λάης τον κοιτούσε μέσα από το ένα γαλάζιο μάτι και από το ένα πράσινο και ήταν σαν να του έλεγε...Γιατί σε αυτόν τον κόσμο ήρθαμε για να ζήσουμε αφεντικό όχι για να ευτυχίσουμε...Και ο παππούς ο Κώστας τον καταλάβαινε και το απόγευμα πήγαινε και γλεντούσε μαζί με όλο το χωρίο κάτω από τους ήχους της φλογέρας...Γιατί ήταν ο καλύτερος άνθρωπος του χωριού...Όλοι το έλεγαν.....Παππού να ξέρεις ότι η ανέραστη κοινωνία δεν θα αλλάξει ποτέ... Παππού να ξέρεις ότι η ανέραστη κοινωνία δεν δέχεται ονειροπόλους...Παππού σου ζητάω συγνώμη που δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό...Παππού σχώρα με που δεν μπορώ να είμαι σαν και εσένα...Η μήπως τελικά είμαι ακριβώς σαν και εσένα; Παππού δεν θα ζητήσω την βοήθεια σου...Εκεί ψηλά έχεις να κάνεις άλλες δουλείες...Πες και στο σύμπαν ότι δεν θέλω να συνωμοτήσει ποτέ για μένα... Καληνύχτα Παππού...

38 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

8elw na vrw enan adra pou na kanei kalo sxolio gia auto to post!

B.S

Ανώνυμος είπε...

gianni egw se euxaristw pou me sugkineis pou kai pou...gt EMENA to shmerino mou arese...ti na pw...mporei kai na pairnoume ta idia narkwtika!!!xaxaxaxa!!:p

elinaki

D είπε...

hello.eimai i despoina.nai nai.kala katalabate.ayti pou anaferei o giannis sto anerasti koinwnia meros 4o.eytyxws gia ekeinon pisteyw pws mono filoi t diabazoun ayto to keimeno opote den tha tsantistw pou mono dieytynsi m k til den egrapse(epeidi den kserei ti dieythynsi m mallon).oso gia tin kopela pou tis arese(elinaki)exw na pw oti an den se pynepire to teleytaio boukoliko me ton pappou k to skylo isws ta ypoloipa s aresan gt kapoia apo ayta einai atakes gynaikas.dikes m.k mi sas paramythiazei oti ena filo t kerase kopela se bar sfynakia gt ayton kerasan...twra pisteyw exete arxisei na anarwtieste an k ta ypoloipa einai alitheia...epeidi den exw katalabei an egw eimai ayti pou agapaei o giannis i apla ayti pou eks arxis den ton goustare k thelei na tin kanei na ton goustarei(ksanthia eimai eipame,k an kapoios exei katalabei parakalw na afisei comment,exw na kanw tis eksis paratiriseis-erwtiseis.1.yparxei ontws aggeliki i einai pali kolpo gia na zilepsw?tin proigoumeni fora opws thymasai den epiase...2.an egw eimai apla ayti pou thes na kaneis na se goustarei gia na ikanopoiiseis ton andriko s egwismo exw na pw oti me to na grafeis gia mena se blog k malista me ayta pou grafeis den prokeitai na me kaneis na se goustarw k 3.an egw eimai ayti pou agapas an den mporeis na m to peis kata proswpo den aksizei oute apo mesa s na to les k me ayto pisteyw tha sumfwnisoun OLES oi gynaikes...S epibebaiwsa kamia thewria s twra?

Ανώνυμος είπε...

stirizw gianni siato...
entaksei poutanes einai oles
apla diaferoun sto pote tha to
ekfrasoun...Alla ti na kanoume
john?ti tha itane i zwi mas
xwris autes?opote paizoume oloi sto
paixnidi...

Zahariadis.

Γιάννης είπε...

Proswrino sxolio prin apantisw sinolika...
H aggeliki yparxei kai einai einai yparkto proswpo...Perimenw na sxoliasei kai auti...Mesa sto post yparxoun anafores kai gia kopeles ektos apo tis 2 pou onomazontai...Tha apantisw sinolika osonoupw...

Ανώνυμος είπε...

poly kala to etheses...den tha vreis antra na kanei kalo sxolio giati aytes oi "paparies" gia na ginoun katanoites apaitoun epikoinwnia me mia pleyra sas pou fovaste,giati gynaikizei ligo...
twra pws ekeinos epikoinwnei me ayti ti pleyra tou kai moiazei poio antras apo olous sas,den kserw...

giayto kai kyriws kopeles paradexontai ayta pou grafei...otan kai aytes vevaia den theloun na to paiksoun anwteres...


den grafei spoudaia pragmata,apli katagrafi skepsewn kanei...kai ayto einai to teleio...giati einai alithino..spoudaio na kaneis tin aytokritiki sou kai na adeiazeis ton eayto sou dimosia kai na mn se noiazei i xazoura meta...


pera apo tous kompleksikous kathe fylou loipon,oi alloi logika eniwsan ayto to keimeno...

oi ypolipoi prosektse min sas erwteytei kai exete provlima meta...kai sas dinei stegna mesa apo to blog tou...

Ανώνυμος είπε...

pfff ...plakwsan oi gynaikes k to gamhsan! oti na'nai! 3 poulakia ka8ontan pragmatika! esy twra pou les oti se lene despoina prepei na exeis poly megalh idea gia ton eauto s! eleos! ti se kanei na pisteueis oti se sena anaferetai o giannhs?k emena me lene vasilh,ti dld prepei na lew oti leei gia mena ka8e fora pou leei auto to onoma?!mpasta kopelia! k epipleon an eixes odws prosexei to blog tou gianni 8a eixes prosexei oti se ka8e post grafei diaforetika onomata k ta proswpa pou emplekontai sthn ypo8esh pote ma pote dn ta anaferei me to pragmatiko tous onoma!tesap ti na pw! zah aderfe dn 8a symfwnhsw apolyta me thn apopsh s!oso gia thn teleutaia anwnymh kopela exw na pw oti gianni se 8ewrei gay k to leei dhmosiws!xxaxa!re ade pou 8a vgaloume k gynaikia pleura ,gamw tous metrosexual!eleos!

Ανώνυμος είπε...

a xexasa

B.S

Ανώνυμος είπε...

mmmm... Nomizw oti to keimeno giannh m den eixe kai poly synoxh. kapou berdeuthkes h se berdepsan h kai ta 2!kalo einai pou kapoios sxoliazei th rhxothta ths koinwnias mas h opoia einai edelws ANERASTH!
afou me anafereis apaitw pneumatika dikaiwmata na ksereis...

Ανώνυμος είπε...

ta pneumatika dikaiwmata pou legame...kai meta mou les oti den eimai h mousa sou!he he!
AGGELIKH

Ανώνυμος είπε...

pfff....kati exoun pa8ei oi gynaikes k exoun pswnistei aperiorista! h mia pisteuei oti to post anaferetai se keinh exoloklhrou,h allh leei oti einai moussa! psit koritsia k egw eimai idios me ton Brand Pitt!!!lol! eleos omws! gia coolarete!thn eidate oles kapws...!

B.S

Ανώνυμος είπε...

8a th vlepw opws 8elw!de ftaiw pou ebnew tous allous.kai de to lew me yfaki.einai apla h katafash tou gegonotos!!!!gia koulareeeeeeeeee

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxa! pragmatika kopelia eisai periptwsara! pswnio k me th voula omws!xaxaxaxa! nai nai esy eisai h moussa tou giannh opws h Melina gia ton Dassin! eleos!

Ανώνυμος είπε...

a xexasa
B.S

Ανώνυμος είπε...

de 8a analw8w sto na sou pw ti eimai kai ti oxi..kai to gegonos oti asxoleisai me 1"pswnio" opws les, eis varos sou einai...!lypamai..

Ανώνυμος είπε...

mpa mh lypasai! ka8hmerina asxoloumai me pswnia! vlepeis...eiste padou pleon...!

B.S

Γιάννης είπε...

Allo ena proswrino sxolio!

Min tsakwnestai metaxi sas(eidika B.S kai Aggeliki).

Apla sxoliaste to post kai oxi otidipote allo...

Tha epanelthw analytikotera...

Ανώνυμος είπε...

koritsia den 8elw na sas stenaxwrhsw...alla to post einai afierwmeno se mena..afou eipe to paidi tou aresoun oi melaxroines!!egw eimai h mousa tou despoina gia auto mou arese...gt emena mou ta leei kai live!!!tou gianni mou atakes einai!!!e l e o s kai m e r c y !!!!despoina me auta pou les eilikrina aporw...gt kapoios na grayei gia sena, gt na se goustarei gt na asxolh8ei...molis dieyeuses nomizw ka8e 8ewreia tou gianni, siga mn epivevaiwnes..
twra gia th moussa tou ti na pw...anelave o B.S!!apla prosghwsou kopelia..

ps: poso dikio exeis B.S??calm down women!!oles 8a parete..xa xa xa...
- B.S den to dexomai...polu kaluteros apo ton Brand!:)

elinaki

Ανώνυμος είπε...

efoson me 8ewreis pswnio(kai kaneis la8os) borw na pw oti xairomai pou sou dinw nohma sth zwh sou(poly axarh prepei na einai)!tetoio kiolas wste na axxoleisai ka8hmerina me pswnia!
bravo!
synexise etsi!
xaxaxaxa

Ανώνυμος είπε...

afou etsi katantane merikes merikes to gunaikeio fulo pws na mn asxoleitai ka8e mera me ywnia...

elinaki

Ανώνυμος είπε...

pfff ...allh mia xan8ia pou nomizei oti leei k exypna pragmata! twra dld m thn eipes! osoi me xeroun 8a s apadhsoun oti dn exei gennh8ei akoma autos o an8rwpos!poso malista na einai k xan8os! epipleon poios s eipe oti m dineis nohma sth zwh m?!!! sta arxidia m se exw grammenh! egw san ton giannh eimai enas akoma parathrhths ths anerasths koinwnias pou apoteleis epitimo melos! eisai poly ligh gia na m dineis nohma!

B.S

ps: ton Dassin ton hxeres prin ton googlareis??xaxaxaxa

Ανώνυμος είπε...

epeidh kserw oti eisai filos tou giannh lypamai pragmatika pou grafeis toso akompsa+de sevesai to blog tou!!bravo pes kai alla!
episis maresei pou se ekana na sxolh8eis toso mazi mou kai vrizeis kiolas!!!!
na ksereis omws oti to na vrizeis einai "idion" twn katwterwn,amorfwtwn,apolitistwn an8rwpwn..mhpws eisai 1 apo autous???(h erwthsh einai rhtorikh)

Ανώνυμος είπε...

ax kale ksexasa th dantela m! h kyria einai apo tis versalies!pw pw pw! pws ekfrazomai etsi o anagwgos! an mporei o giannhs na me kopsei!vasika dn asxoloume mazi s , parathrw k egw opws o giannhs ta oria ths anerasths koinwnias! k ap'oti vlepw einai api8mena!twra gia to an eimai amorfwtos k katwteros k apolitistos apantaei h ka8hmerinh m drash!epeidh egw omws xerw to poion s mporw na pw oti dn eisai oute mia trixa apo ta @@@ m! k an dn s aresei to pws ekfrazomai mhn ta diavazeis! egw etsi eimai!
get a life!
k prepei na eisai k ligo ratsistria gt tous amorfwtous an8rwpous tous katakrineis k les oti dn axizoun ! sorry ki'olas pou oloi dn ta eixan strwmena san k sena na ma8oun 5 grammata! auta sas ma8ainoun?!?egw nomiza oti sas ma8ainoun na eiste akrivodikaioi k na mhn exete taxikous fragmous k prokatalhpseis!
ps: ton mpogia ferte reeeeee

Ανώνυμος είπε...

gia na mhn xexniomaste
B.S

Ανώνυμος είπε...

tromara sou! nomizeis oti eisai parathrhts ths koinwnias??edw kala kala de boreis na parathrhseis ta apla pou grafw!!ase ta syn8eta ths koinwnias na ta parathrhsei o giannhs!de me ksereis ka8olou kai omws exeis pei tosa pooollaa!eisai h idia h kinwnia mas...epifaneiakh,adikh,ameilikth...
thn adiproswpeueis epaksia..!!ka8olh h apaksia twn apadhsewn sou einai katafwrh..

Ανώνυμος είπε...

wx 8ee m, dwsmou ypomonh k ligo egkefalo se authn thn gynaika gia na vgalei mia swsth protash k na pei tpt swsto k prototypo epitelous!
na se plhroforhsw kopelia oti enas apo tous an8rwpous p symvouleuetai o giannhs gia na grapsei eimai egw!pote dn 8a hsoun esy parathrhths gt apoteleis k esy ena fainomeno pros parakolou8hsh auths ths anerasths koinwnias!
oso gia tis apadhseis m,to xereis k esy oti dn mporeis na m tis apadhseis gt dn mporeis k to mono p kaneis einai na prospa8hseis na tis meiwseis!alla dn mporeis!eisai mikrh akoma k o kosmos gelaei mazi s!k ase tis fraseis typou "ka8olh h apaksia twn apadhsewn sou einai katafwrh.." na tis peis se kana vlakako pou synanastrefesai gia na t kaneis edyposh!edw dn ftouras mia!(etsi milaei o kosmos,oxi xylina!)
B.S
ps1:pou'sai re mpogia?apergeis k esy?!?!xaxaxaxaxa
ps2:telos twra gt o allos 8elei na paei gia nani!

Γιάννης είπε...

Loipon TELOS!!!!!!!!!
Ftanoun ta sxolia antiparathesis metaxi sas!!!Ta epomena sxolia tha kovontai...

Apo tin diaxeirisi tou blog...

Ανώνυμος είπε...

ftouras apo to ftouraw-ftourw???
nomizeis oti eisai kapoios???
apla nomizeis...
eilikrina kourasthka na sou lew posos adiko exeis me mena kai poso epifaneiakos eisai!!
pw pw pw!esy eisai o parathrhths kai gw to fainomeno??sysswma ta ereunhtika kedra se anazhtoun apegnwsmena!!!!prosoxh paidia!!milaei o parathrhths!xa xa xax ax ax axaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxax!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

amfisvhteis ton B.S???nai apo to ftouraw-ftourw!!!kai den nomizei...einai kapoios!!!einai o B.S!!kai epeidh kai esu den 3ereis ti esti B.S kai ginesai adikh oxi alla sxolia!!ante kalhnuxta!
elinaki

Ανώνυμος είπε...

Arxika na kanw kapoio sxolio gia to post... Poli kalo oraia ta les gianni tha simfwnisw sta perissotera mazi sou...omws etsi opws exoume ginei kalitera tha itan na zousame se mia diaforetiki epoxi pou auta eixan perissoteri simasia kai aksia...px stin epoxi twn 70's me 80's nomizw tha eimastan mia xara... Tora oso anafora ton B.S kai tin aggeliki... aggeliki eisai lathos B.S exei perissoteres empeiries panw sto thema kai i zwi tou den einai axari einai poli pio zwntani apo pollwn... prepei na einai timi sou oti milas mazi tou. tespa den tha entrifisw allo stin apsimaxia sas giati kapoia pragmata pareksigountai apo to net... auta apo mena...
KT

Γιάννης είπε...

Αρχικά να κάνω ένα σοβαρό σχόλιο και μετά το ρίχνω και εγώ στην πλάκα…
Στόχος αυτού του post ήταν απλά να καταγράψει το πόσο έχει χαθεί ο έρωτας στις μέρες μας και πόσοι ρηχές και επιφανειακές είναι οι ανθρώπινες σχέσεις. Πλέον το ρόλο της Γεωργίας Βασιλειάδου τον έχουν αναλάβει τα barakia. Όπου εκεί ψάχνει ο καθένας μας το άλλο του μισό. Ίσως γιατί την μέρα φοβόμαστε να κάνουμε αυτά που νιώθουμε ή να προσπαθήσουμε να «αποκτήσουμε» αυτό που πραγματικά θέλουμε. Την νύχτα αφηνόμαστε ελεύθεροι, καταρρίπτουμε εμείς οι ίδιοι τις δικές μας θεωρίες και ζούμε τον εφήμερο έρωτα, την εφήμερη ικανοποίηση...Σε δεύτερη φάση σκοπός αυτού του post ήταν απλά καταγραφή των σκέψεων μου...Έτσι αδόμητες όπως βγαίνουν από μέσα μου...Θα πει κανείς γιατί δεν κρατάς ημερολόγιο...Απλά γιατί το blog για μένα είναι τρόπος έκφρασης όπως είναι για άλλους η ποίηση, η μουσική, η ζωγραφική κλπ.

Το σχόλιο που μου άρεσε ήταν αυτό του ανώνυμου χρήστη(ανώνυμης) που προσεγγίζει καλύτερα από όλους αυτά που θέλω να πω. Τώρα πρέπει να δώσω μια απάντηση για το αν είμαι ερωτευμένος και ποια αγαπάω. Είπαμε ο έρωτας και τα όνειρα είναι η δυναμογόνος ουσία αυτής της ζωής...Ερωτευμένος είμαι συχνά...Τώρα για το ποια αγαπώ; Ε εντάξει ας μην το αναφέρω μέσα από το blog.

Ας ξεκινήσω με το να απαντάω στα σχόλια σιγά σιγά....
@Β.S Όντως δύσκολο να βρεις άντρα να κάνει σοβαρό σχόλιο...Αν και κατά βάθος πολλοί νιώθουν έτσι...Αλλά ούτε και ο Γιάννης θα έπαιρνε στα σοβαρά αυτό το κείμενο...Όμως ο blogger Γιάννης μπορεί να κάνει εντελώς διαφορετικά πράγματα...

@Elinaki Εντάξει στόχος μου δεν είναι να σας συγκινήσω. Π.χ αυτό με το παππού μου το θυμήθηκα γιατί αυτός τελικά έμεινε μόνος σε αυτή την ζωή. Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και σε ευχαριστώ επίσης που είσαι από τους φανατικότερους αναγνώστες αυτού του blog.

@ Δέσποινα. Μάλλον πήρες πολύ σοβαρά την αναφορά του ονόματος σου. Αν σε πείραξε ζητώ συγνώμη αλλά στην τελική μόνο εγώ σε ξέρω από όλους εδώ μέσα. Τώρα για το συγκινητικό με το παππού να σου πω ότι επρόκειτο για γαιδουράκι και όχι για σκύλο. Τώρα όσο αναφορά τις ατάκες, δεν ξέρω που ακριβώς αναφέρεσαι αλλά εγώ έγραψα δικά μου λόγια το οποία βέβαια επηρεάζονται από παντού ακόμα και από σένα. Τώρα πρέπει να σου απαντήσω αν είσαι αυτή που αγαπάω η αυτή που αρχής εξ αρχής δεν με γούσταρε και θέλω να σε ρίξω για να ικανοποιήσω τον ανδρικό μου εγωισμό...Καλύτερα ρώτα τον εαυτό σου...Είσαι πολύ έξυπνη και μπορείς να καταλάβεις. Όμως πρέπει να δώσω μια απάντηση η αλήθεια είναι...Δεν ξέρω όμως αν πρέπει να το κάνω μέσα από το blog η από κοντά. Πάντως για μένα είσαι ένα πού σημαντικό κομμάτι της ζωής μου όπως ακριβώς οι φίλοι μου. Και λέω σημαντικό γιατί η συζήτηση μαζί σου με φέρνει σε κόσμους που δεν ήξερα ότι υπήρχαν και αναθεωρεί και λίγο της πολλές φορές απόλυτες θεωρίες μου...Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ που δεν με έχεις διαγράψει ακόμα από το msn(Xa xa…). Ας προσπαθήσω να απαντήσω και στις θεωρίες-απορίες σου. 1ον) Όπως καλά διαπίστωσες η Αγγελική υπάρχει. Τώρα αυτό που λες περί ζήλιας. Σου απαντάνε κάτω τα παιδιά...Ίσως πολλές φορές για να καλύψουμε τις αδυναμίες μας βγάζουμε μια επιθετικότητα όπως ακριβώς κάνεις εσύ εδώ. Στόχος μου δεν ήταν αυτός πραγματικά. Και για να πω και κάτι χιουμοριστικό, εδώ εγώ δεν έχω κάνει να ζηλέψει ο υπέρμετρα λιχούδης αδερφός μου όταν έτρωγα ένα ολόκληρο παγωτό(οικογενειακό) μπροστά του(σηκώθηκε και πήρε δικό του) θα κάνω μια γυναίκα; 2ον. Συμφωνώ ότι είσαι από τις γυναίκες όπου δεν «πέφτουν» έτσι αλλά αυτός δεν ήταν ο στόχος μου. Να σε ρίξω δηλαδή μέσα από αυτό το post. Εγώ απλά καταγράφω τις σκέψεις μου και τις δημοσιεύω...Τώρα για την ιστορία μπορείς να μου πεις ιδιαιτέρως πως πέφτεις εσύ για να το γράψω στο μελλοντικό μου βιβλίο με τίτλο αυτό που θέλουν οι γυναίκες...(χαχα). 3ον Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Αν δεν έχεις το θάρρος να πεις αυτά που νιώθεις καλύτερα να μην τα λες καθόλου...Αλλά δυστυχώς η κοινωνία μας έτσι μας έχει κάνει...Να ξέρεις ότι εγώ ΠΛΕΟΝ ότι έχω να πω το λέω από κοντά. Βέβαια πολλές φορές δεν μου δίνεται καν αυτή η ευκαιρία αλλά τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή.

@Ζαχαριάδη Ελπίζω να με στηρίζεις για αυτά που γράφω και όχι επειδή φέτος είμαστε μαζί ομάδα και κάνω σχεδόν μόνος τις εργασίες...Πολλές φορές μια τόσο απλουστευμένη λογική με την οποία δεν συμφωνώ πλήρως έχει μια βάση.

@ Ανώνυμη Το είπα και πριν μάλλον έχει δίκιο...Το σχόλιο σου ήταν από τα πιο εύστοχα...Τώρα για την γυναικεία πλευρά μας, το έχω ξανακούσει, ελπίζω να είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο και όχι άλλο ένα τέχνασμα των γυναικών για να πέσουμε στην λούμπα τους....

@ Αγγελική. Προφανώς και το κείμενο δεν έχει συνοχή, προφανώς και είμαι λίγο μπερδεμένος. Ευχαριστώ που συμφωνείς μαζί μου ότι η κοινωνία μας είναι ανέραστη. Ευτυχώς εσύ δεν τσαντίστηκες....Λοιπόν τώρα για το αν είσαι η μούσα μου...Ε εντάξει μην είμαστε και υπερβολικοί. Μούσα μου δεν θα το έλεγα...Άλλη μία πηγή έμπνευσης ναι. Τελικά όμως δεν μου είπες εφόσον ούτε ο Jude Law δεν σε ρίχνει εσένα πως σε ρίχνει κανείς;(για να το πω στο Jude Law ενδιαφέρομαι)

@ Τώρα εντάξει μετά ξεκίνησαν τα σχόλια αντιπαράθεσης και χάθηκε η μπάλα...Λοιπόν για να είμαι δίκαιος... B.S ++ respect για αυτό το σχόλιο (egw san ton giannh eimai enas akoma parathrhths ths anerasths koinwnias pou apoteleis epitimo melos!) και Αγγελική respect για (sysswma ta ereunhtika kedra se anazhtoun apegnwsmena!!!!prosoxh paidia!!milaei o parathrhths!). Αγγελική σόρρυ που θα σε στεναχωρήσω αλλά στο τέλος νομίζω ότι κέρδισε ο B.S…Όπως το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα που παίζουν 11 εναντίων 11 και στο τέλος κερδίζουν οι Γερμανοί (Γκαρι Λίνεκερ) το ίδιο ισχύει και για τον πιο συνετό αναγνώστη αυτού του blog και τα σχόλια του B.S…

Τελειώνοντας θέλω να πω το εξής: Αν με αγαπάει καμία να μου στείλει ένα mail, ένα μήνυμα στο κινητό για να ξέρω τι να κάνω και εγώ...Ποια να ερωτευτώ και πια όχι...Και που ξέρετε μπορεί στο τέλος να βγει ένας μεγάλος έρωτας(χα χα).

Ελπίζω να μην εμφανιστεί τώρα και καμία Βίκυ μετά από Αγγελική και Δέσποινα γιατί στο τέλος θα τρελαθώ...Όπως ελπίζω να μην εμφανιστεί καμιά από τις μελαχρινές και καστανές που μπαίνουν και διαβάζουν αυτό το blog και έχουμε ακόμα περισσότερα προβλήματα με πνευματικά δικαιώματα και με το ποια είναι η μούσα μου...Λοιπόν αυτά από μένα και κρατήστε την ουσία αυτής της απάντησης...

Ανώνυμος είπε...

loipo trupie,tin ergasia sta pliroforiaka tin
ELISA egw!!!giati esu den mporouses na katalaveis kan tin ekfwnisi!
opote mipws esu gleifeis emena?
epeidei ustereis se dianoitikes ikanotites?
tespa exe xari pou eimai kalos kai tha meinw mazi sou stin omada...

Zahariadis

Ανώνυμος είπε...

1) Πολύ σε θαυμάζω...Βγήκες και τα είπες όπως ήθηλες και σκασίλα σου και ποιος θα σε παρεξηγήσει...ποιος θα τα πάρει πάνω του όλα αυτά που είπες..ποιος θα σε κράξει....λίγοι θα το έκαναν αυτό..Γιάννη είμαστε μαζί σουουουου(χαχαχαχα..)
2)Μην ξεχνάς ότι πολλά από αυτά που σκέφτεσαι εσύ σαν άντρας για τις γυναίκες μπορεί και κάποιες γυναίκες να τα σκέφτονται για τους άντρες...και αυτός είναι ο λόγος που έχουμε φτάσει εδώ που έχουμε φτάσει.....Δυσπιστία υπάρχει και από τις δύο πλευρές....και δεν μιλάει ο ένας δεν μιλάει και ο άλλος και άκρη δε βγάζουμε....(χαχαχαχα)..Κάνε εσύ αυτά που είναι να κάνεις και σίγουρα θα τα εκτιμήσουν....και αν δεν τα εκτιμήσουν δεν θα σκάσουμε κιόλας...
3)Διαφωνώ κάθετα με την φιλοσοφία του bar και με την φιλοσοφία κερνάω σφηνάκια για να ρίξω κάποιά/ον..και αν δεν συμφωνούμε με όλο αυτό απλά δεν το κάνουμε λέγοντας πως δεν έχουμε αλλη λύση...
4)Υπάρχουν πολλές γυναίκες που μπορείς να τις κερδίσεις απλά κάνοντας κάτι απλό αλλά ξεχωρίστο...(τα πολλά λόγια δεν χρειάζονται)...Απλά δώσε την προσοχή σου εκεί που πρέπει(στα έχουμε πει και από κοντά...χαχαχαχα..)
5)B.S. μην μιλάς έτσι στις κοπελίτσες ακόμα και αν είναι ζώα..εμείς πρέπει να είμαστε καλοί άνθρωποι...(χαχαχαχα)(Υ.Γ. Τι fan club είναι αυτό...δεν σε είχα τόσο μούρη...να σε έχουν πιο πάνω και από τον Brad.....χαχαχαχα).....


**Μπερδευτικά τα είπα....Και όπως έμαθα πρόσφατα....Μην κάνετε ντούζ...ερωτευτέιτε...(χαχαχαχα)...

Γιάννης είπε...

@K.T euxaristw pou diavazeis to blog mou...Elpizw na min trampoukistikes gia na dwseis sigkekrimeni apantisi...

@Zax. Me anthrwpous tis nyxtas den sinastrefomai...

@Anwmimi grapse kai kana onoma kako den kanei...Katalavame poia eisai...Loipon thanks gia ta sxolia tha ta lavw ipopsin epeidi mou ta lete kai apo konta...

Opote min kanate douz erwteutite pou leei kai i anwnimi...

Ανώνυμος είπε...

Kala kala...
tha gine i Anna i Eponimi..

Kai auto me to ntouz mporw na sto exigisw epistimonikotata(axaxxaxaxa...)...

Ανώνυμος είπε...

και ναι περναω σε νεα εποχη σχολιων,ειναι το πρωτο μου σχολιο απο το κινητο. Γιαννη πλεον θα διαβαζω το blοg οπου κ να ειμαι! Τλκ ειμαι πολυ μπροστα...χαχαχα!

oneiroparmenh είπε...

Νομίζω ότι ανήκεις σε μια μερίδα ανδρών που τείνει να εξαφανιστεί:τους άνδρες που σκέφτονται...Διότι τυχαίνει στην εποχή αυτή οι άνδρες να φοβούνται ή να αποφεύγουν να σκεφτούν...Διότι η σκέψη οδηγεί σε συναισθήματα κ τα συναισθήματα δημιούργουν το δέσιμο με άλλους ανθρώπους κ το δέσιμο οι περισσότεροι το βλέπουν σαν προβλημα...
Το ότι δεν βρίσκεις αυτό που θες δεν συμβαίνει επειδή κάνεις κάτι λάθος...Συμβαίνει επειδή για να βρούμε αυτό που θέλουμε πρέπει πρώτα να δούμε πολλά...Κατά τη γνώμη μου πάντα...

oneiroparmenh είπε...

σε έχω καλέσει σε ένα παιχνιδάκι αν θες ρίχνεις μια ματια!!!

Καλό βραδυ