Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

10+1 Αγαπημένα Τραγούδια...

Λοιπόν, η επιλογή ήταν δύσκολη...Έπρεπε να κάνω top-10 αλλά δεν μπόρεσα...Βρήκα 11 τραγούδια αφήνοντας εκτός πολλά αγαπημένα...Για να τα πάρουμε με την σειρά...

1 τραγούδι αφιερωμένο που αλλού, σε εκείνη...



Τι να κάνουμε, χωρίς εσάς δεν μπορούμε...


2) Ένα τραγούδι από μια κοπέλα με την οποία είμαι ερωτευμένος...



Η καρδιά, η καρδιά μου, έτσι είναι η καρδιά
θα τη βρω, θα την πιάσω, θα την πάρω αγκαλιά
και θα βγω άλλο βράδυ με φιλιά και ποτά
και θα λέω είμαι εντάξει μα δε θα 'μαι καλά


3)Ενά τραγούδι ολίγον μελαγχολικό...Δεν το ξανακούω...



Μην κάνετε το λάθος αυτό. Ευτυχώς εγώ δεν το έχω κάνει.

4) Πάμε σε κάτι πιο ποιητικό πιο μελωδικό τώρα...



Δυό μικροί αγγέλοι
που στα ονειρά τους θέλαν την Νεφέλη
να την ταίζουνε ρόδι και μέλι
να μη θυμάται να ξεχνάει τι θέλει.
Την πλανέψανε.


5) Πάμε τώρα να ακούσουμε κάτι που το έχουμε ακούσει άπειρες φορές. Από τον αγαπημένο μου καλλιτέχνη Αλκίνοο Ιωαννίδη.



Θα είμαι κοντά σου όταν με θες..

6)Δεν μπορώ να πω κάτι για αυτό το τραγούδι. Ο κ.Π........ είναι θεός...Αφιερωμένο στο αδικοχαμένο αυτό κορίτσι...



θα πάω και ας μου βγει και σε κακό...

7)Ας αφήσουμε λίγο τα παραπάνω και ας πάμε σε 2 κομμάτια ας πούμε "πολιτικού" περιεχομένου...Πρώτα ο κ.Θάνος...



μας κάνουν χάρη που μας ανέχονται και που γελάσαμε
τώρα δημόσια θα έχουν μικρόφωνο μόνο οι γνωρίζοντες


8) Και αμέσως μετά ένας από τους αγαπημένους του φίλου μου του Βασίλη, ο Βασίλης!


Εγώ κρατάω την ουσία και ονειρεύομαι...

9)Έχω αδικήσει τις κυρίες αοιδούς και πρέπει να επανορθώσω...Δήμητρα Γαλάνη...



Σ' όνειρο είχα δει
φινάλε και αρχή
κι έτρεμε η φωνή
μη σπάσει και φανεί


10) Δεν μπορούσε να λείπει το καλύτερο συγκρότημα ever οπότε διαλέγω ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια από την τελευταία τους συναυλία στο Λυκαβηττό...


Το ξέρω πως δεν το διάλεξα
αν έπρεπε τη σκέψη μου να ορίζεις
μα ακόμα δεν κατάλαβα
γιατί έπαψες αγάπη να θυμίζεις


Και τώρα το +1. Τα λόγια είναι περιττά...



Να μ'αγαπάς...

Αυτά για σήμερα και έπονται και άλλα...

3 σχόλια:

T.V._007 είπε...

το αοιδος με οι!!!

Γιάννης είπε...

Διορθώθηκε!

Ανώνυμος είπε...

"egw dn 8elw sth zwh m na kyvernhsw, 8elw na meinw opados fanatikos!" fainetai aplos stixos ,alla leei polla! dn xreiazetai na exeis mia karekla gia na symetexeis sto paixnidi! gt k h kerkida pernaei mhnymata k allazei dioikhseis!(vlepe tzigger)kareklokedauroi tremete....!

p.s 1:wraia videakia!

p.s 2:dn vlepw omws kanenan pasxalidh!grrr

B.S